شرکت مایکروتکنولوژی تولیدکننده دستگاه های فیزیوتراپی

شرکت مایکرو تکنولوژی یکی از بهترین تولید کننده های دستگاه های فیزیوتراپی در ایران می باشد و تولیدات این شرکت تا به امروز شامل: لیزر پرتوان، شاک ویو، تکار، اولتراسوند می باشد

شرکت مایکروتکنولوژی تولیدکننده دستگاه های فیزیوتراپی

شرکت مایکرو تکنولوژی یکی از بهترین تولید کننده های دستگاه های فیزیوتراپی در ایران می باشد و تولیدات این شرکت تا به امروز شامل: لیزر پرتوان، شاک ویو، تکار، اولتراسوند می باشد

شرکت مایکروتکنولوژی یکی از بهترین تولید کنندگان دستگاه های فیزیوتراپی در ایران می باشد که توانسته جایگاه خوبی در میان فیزیوتراپیست ها به دست آورد.

علاوه بر کیفیت بسیار بالای محصولات این شرکت، قیمت بسیار مناسب و مقرون به صرفه آن توجه فیزیوتراپیست های عزیز را جلب نموده است.

شرکت مایکروتکنولوژی تا به امروز مفتخر بوده است تا تولیدات خود را به فیزیوتراپیست های زیادی در سطح کشور عرضه نماید و از شاخص ترین و به نام ترین مراکزی که از دستگاه های این شرکت استفاده می نمایند می توان به خانه کشتی، باشگاه استقلال، فیزیوتراپی ورزش و... اشاره کرد.

در حال حاضر تولیدات این شرکت عبارتند از:
لیزر پرتوان
شاک ویو
تکار
اولتراسوند
استیمولاتور

تمامی دستگاه های شرکت مایکرو تکنولوژی دارای ضمانت 18 ماهه و 10 سال خدمات پس از فروش است. فیزیوتراپیست های عزیز می توانند برای بازدید و تست حضوری به دفتر فروش ما واقع در تهران میدان آژانتین - بخارست با هماهنگی قبلی مراجعه کنند.

شما عزیزان می توانید دستگاه های این شرکت را به صورت 1ساله بدون کارمزد خریداری کنید. همچنین خرید نقدی کلیه دستگاه ها شامل هدیه است. برای اطلاعات بیشتر در خصوص خرید دستگاه ها می توانید با شماره تلفن های مندرج و یا شبکه های اجتماعی با ما ارتباط برقرار نمایید.

  • ۰
  • ۰

 

فیزیوتراپی گردن و یا هر قسمت دیگر از بدن نیاز به انجام یک متخصص و فیزیوتراپیست دارد و اگر این کار توسط افراد غیر حرفه ای که علم این کار را ندارند صورت گیرد حتما عواقب بدی برای بیمار در پی خواهد داشت

گردن در واقع قسمت بالایی ستون فقرات می باشد، که هفت مهره بالایی ستون فقرات گردن را تشکیل می دهند.

انواع روش های توانبخشی و فیزیوتراپی برای درد گردن، عدم تحرک، ضعف و سر درد و سفتی گردن نیز انجام می شود. در نتیجه اگر شخصی هر کدام از این علائم را دارد می تواند با مراجعه به پزشک و تجویز فیزیوتراپی از خدمات آن بهره مند شود و اقدام به درمان نماید.

تشخیص و اقدام درمانی زودهنگام در فیزیوتراپی گردن بسیار حائز اهمیت است تا بیمار هر چه سریعتر به بهبودی دست یابد.

فیزیوتراپی یکی از روش های رایج برای گردن درد مزمن است. در بیشتر موارد فیزیوتراپی گردن شامل روش هایی است که باعث کاهش درد، تقویت و کشش گردن و شل کردن عضلات آن می باشد.

روش های درمانی فیزیوتراپی برای هر شخص می تواند متفاوت باشد و بسته به شرایط هر فرد، تمارین تغییر خواهد کرد.

علت فیزیوتراپی گردن

به طور معمول هدف از فیزیوتراپی گردن به دلایل زیر صورت می گیرد:

  • بهبود وضعیت دامنه حرکتی سر و گردن
  • کاهش درد و سفتی گردن
  • تقویت پویا گردن و عضلات پشتیبان آن
  • آموزش روش هایی برای بازگشت مجدد درد

خوشبختانه در حال حاضر در صورتی که بیماران با انواع روش های درمانی مداوا نشوند، فیزیوتراپی می تواند نقش موثری در درمان و بهبود وضعیت و عملکرد گردن برای حرکات روزانه داشته باشد.

 

چه زمانی باید برای فیزیوتراپی گردن درد اقدام کنیم؟

فیزیوتراپی گردن در مواقع گوناگونی برای بیماران توصیه می شود که عبارتند از:

 

  • درمان پس از وارد شدن صدمه به گردن
  • بهبودی حالت درد و سفتی پس از جراحی
  • پس از گذشت از درد طولانی و محدودیت در حرکت دادن گردن

 

چه کسانی نباید فیزیوتراپی گردن انجام دهند؟

 

گاهی اوقات ممکن است نه تنها فیزیوتراپی، گردن درد را درمان نکند بلکه باعث وخیم تر شدن وضعیت بیمار نیز گردد.

در صورتی که بیمار دچار شرایط زیر باشد معمولا فیزیوتراپی توصیه نمی شود.

 

افراد دارای بیماری های زمینه ای

هنگامی که گردن درد به علت بیماری های ناشی از تومور یا عفونت باشد، در وهله اول علت آن باید بررسی شود.

مثلا اگر فرد دچار تومور باشد و منجر به گردن درد بیمار شده باشد، تمارین فیزیوتراپی شاید باعث رشد و بدتر شدن تومور شود و هیچ کمکی هم به التیام درد بیمار نخواهد کرد.

 

بی ثباتی جدی ستون فقرات

ممکن است گاهی اوقات ستون فقرات گردن به میزان کافی پایداری لازم را نداشته باشد. به طور مثال اگر استخوان مهره شکسته شود یا اگر انحطاط ستون فقرات منجربه فشرده شدن طناب نخاعی یا ریشه عصبی شود، ستون فقرات بایستی برای ممانعت از آسیب بیشتر، پیش از شروع فیزیوتراپی گردن تثبیت شود

دلایل دیگر ممنوعیت فیزیوتراپی گردن می تواند عدم تحمل بیمار در طول درمان باشد.

معمولا فیزیوتراپیست ها در جلسه اول علت گردن درد را بر اساس طبقه بندی ماهیچه ای، اسکلتی، عضلانی تشخیص می دهند و بر اساس آن بهترین روش درمانی را انتخاب می کنند.

متاسفانه بیماری های ستون فقرات بسیار دردناک و نگران کننده است که گردن درد هم از این مشکلات مستثنی نیست و می تواند زندگی بیمار و توانایی های او را تحت تاثیر قرار دهد.

هر چه بیمار سریع تر اقدام به درمان گردن درد نماید نتایج درمانی موفقیت آمیز تر خواهد بود و در مدت زمان کمتری به بهبودی دست پیدا خواهد کرد.

 

فیزیوتراپی گردن 

روش های متعددی  در فیزیوتراپی وجود دارد تا بنا بر شرایط بیمار بتوان ا آن ها برای روش درمانی استفاده کرد.

فیزیوتراپیست ها شرایط بیمار را بر اساس میزان درد، عامل درد، سن بیمار و ... مورد بررسی قرار می دهند و بهترین تکنیک را برای درمان آغاز می کنند

فیزیوتراپی گردن می تواند شامل ماساژ، الکتروتراپی، تمارین ورزشی، تحرک، دستکاری، آموزش مجدد وضعیت بدن، توصیه های ارگونومیک و خود مدیریتی باشد.

 

انواع روش فیزیوتراپی گردن

فیزیوتراپی گردن به طور کلی به دو دسته غیر فعال و فعال تقسیم می شود که به شرح زیر می باشد:

  • فیزیوتراپی غیر فعال

این روش شامل درمان هایی است که نیازی به دخالت بیمار در درمان نیست و از روش هایی مثل ماساژ درمانی، استفاده از دستگاه اولتراسوند فیزیوتراپی،الکتروتراپی، کمپرس یخ، گرما درمانی و... به کار برده می شود.هدف از فیزیوتراپی غیر فعال کاهش درد و تورم می باشد.

  • فیزیوتراپی فعال

این روش با دخالت خود بیمار صورت می گیرد یعنی بیمار بایستی یکسری تمارین ورزشی و حرکات کششی انجام دهد تا با این کار به بهبود قدرت و انعطاف پذیری در گردن، ماهیچه ها درد کمتری را متحمل شوند. در این صورت بهتر می توانند وضعیت بدنی را حفظ کنند.

این کار باعث کاهش استرس بر ستون فقرات گردنی خواهد شد.

خرید دستگاه های فیزیوتراپی

همانطور که گفته شد یکی از روش های فیزیوتراپی گردن به صورت غیر فعال، استفاده از دستگاه های الکتروتراپی و اولتراسوند، لیزر پرتوان فیزیوتراپی می باشد که روشی بسیار مطمئن و تاثیر گذار است و در مراکز فیزیوتراپی برای بیماران مورد استفاده قرار می گیرد .

شرکت مایکروتکنولوژی یکی از تولید کنندگان برجسته در زمینه تجهیزات فیزیوتراپی در ایران می باشد که با کیفیت بسیار خوب محصولات خود و همچنین قیمت های مقرون به صرفه توانسته رضایت اکثر فیزیوتراپیست های عزیز که از این شرکت تجهیزات کلینیک خود را خریداری کرده اند را جلب نماید.

 

برای اطلاع از شرایط اقساط بلند مدت منعطف بدون بهره و تخفیف های باورنکردنی خرید نقدی میتوانید با مشاوران ما تماس حاصل نمائید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی