شرکت مایکروتکنولوژی تولیدکننده دستگاه های فیزیوتراپی

شرکت مایکرو تکنولوژی یکی از بهترین تولید کننده های دستگاه های فیزیوتراپی در ایران می باشد و تولیدات این شرکت تا به امروز شامل: لیزر پرتوان، شاک ویو، تکار، اولتراسوند می باشد

شرکت مایکروتکنولوژی تولیدکننده دستگاه های فیزیوتراپی

شرکت مایکرو تکنولوژی یکی از بهترین تولید کننده های دستگاه های فیزیوتراپی در ایران می باشد و تولیدات این شرکت تا به امروز شامل: لیزر پرتوان، شاک ویو، تکار، اولتراسوند می باشد

شرکت مایکروتکنولوژی یکی از بهترین تولید کنندگان دستگاه های فیزیوتراپی در ایران می باشد که توانسته جایگاه خوبی در میان فیزیوتراپیست ها به دست آورد.

علاوه بر کیفیت بسیار بالای محصولات این شرکت، قیمت بسیار مناسب و مقرون به صرفه آن توجه فیزیوتراپیست های عزیز را جلب نموده است.

شرکت مایکروتکنولوژی تا به امروز مفتخر بوده است تا تولیدات خود را به فیزیوتراپیست های زیادی در سطح کشور عرضه نماید و از شاخص ترین و به نام ترین مراکزی که از دستگاه های این شرکت استفاده می نمایند می توان به خانه کشتی، باشگاه استقلال، فیزیوتراپی ورزش و... اشاره کرد.

در حال حاضر تولیدات این شرکت عبارتند از:
لیزر پرتوان
شاک ویو
تکار
اولتراسوند
استیمولاتور

تمامی دستگاه های شرکت مایکرو تکنولوژی دارای ضمانت 18 ماهه و 10 سال خدمات پس از فروش است. فیزیوتراپیست های عزیز می توانند برای بازدید و تست حضوری به دفتر فروش ما واقع در تهران میدان آژانتین - بخارست با هماهنگی قبلی مراجعه کنند.

شما عزیزان می توانید دستگاه های این شرکت را به صورت 1ساله بدون کارمزد خریداری کنید. همچنین خرید نقدی کلیه دستگاه ها شامل هدیه است. برای اطلاعات بیشتر در خصوص خرید دستگاه ها می توانید با شماره تلفن های مندرج و یا شبکه های اجتماعی با ما ارتباط برقرار نمایید.

  • ۰
  • ۰

درمان رادیو فرکانسی که مخفف RF می باشد، یک نوع تکنیک درمانی نوین است که انرژی های الکترومغناطیس را با فرکانس بالا به بافت بدن می رساند.

انرژی که در دستگاه RF وجود دارد کمترین میزان انرژی تابشی الکترومغناطیسی می باشد و یک تاثیر حرارتی فوق العاده عمقی را به بافت انتقال می دهد.

این تکنیک برای بیمارانی که از دردهای عضلانی و مفصلی رنج می برند گزینه بسیار خوبی است چون به تسکین درد هایی از این قبیل بسیار کمک می کند.

در ادامه همراه ما باشید تا با روش های درمانی دستگاه های رادیو فرکانسی بیشتر آشنا شوید.

تکنیک درمانی رادیوفرکانسی برای چه بیماری هایی کاربرد دارد؟

استفده از دستگاه رادیو فرکانسی در درمان بیماری های بسیاری کاربرد دارد که برخی از این بیماری ها عبارتند از:

  • درمان سلولیت
  • کمر درد
  • شانه یخ زده
  • لاغری موضعی ( ران، بازو، سینه، شکم، پهلو)

زمان لازم برای درمان رادیو فرکانسی چه قدر است؟

زمان لازم برای درمان با امواج رادیو فرکانسی بسیار کوتاه است و در کوتاه ترین زمان بهترین و موثرترین نتیجه حاصل می شود.

درمان با RF به سرعت درد را در بافت تسکین می دهد و پس از مدت کوتاهی بیمار کاملا بهبودی را در بدن خود مشاهده می کند.

به طور معمول طول درمان وابسته به شرایط بیمار می باشد و حداقل بیمار بایستی 3 تا 5 جلسه تحت درمان قرار بگیرد.

عوارض تکنیک درمانی رادیوفرکانسی چیست؟

تا به حال کارشناسان و بیماران هیچ گونه گزارشی مبنی بر عوارض این نوع دستگاه ها نداده اند و خوشبختانه تمامی درمان ها موفقت آمیز بوده است و می توان در این برهه زمانی گفت این تکنیک کاملا بی خطر و بدون عوارض می باشد.

انواع روش های  انتقال امواج رادیو فرکانسی 

برای درمان رادیو فرکانسی و انتقال امواج به بافت از دو روش تک قطبی و دو قطبی استفاده می کنند

استفاده از اپلیکاتورهای تک قطبی

دستگاه هایی که دارای یک قطب هستند در واقع دارای یک الکترود می باشند .

با انتقال تک قطبی جریان از یک الکترود (دستگیره) دستگاه تولید کننده در طول بدن به جریان می افتد و با بیشترین مقاومت در نواحی سری تک قطبی برخورد می کندکه در آن ناحیه حرارت دهی بافت در لایه های زیر پوست اتفاق می افتد. در این روش معمولا از پلیت استفاده می شود.

استفاده از اپلیکاتورهای دو قطبی

منظور از دو قطبی یعنی دستگاه هایی که شامل دو قطب یا دو الکترود هستند. در این روش جریان از دستگاه تولید کننده تنها در طول بافتی که بین دو الکترود روی دستگیره است جریان پیدا می کند.

این الکترودها مدار الکتریکی را شروع و تکمیل می کنند. بنابراین در روش دو قطبی هیچ جریانی از سایر قسمت های بدن عبور نمی کند.

توجه داشته باشید در تمام انواع RF لاغری، مقاومت در برابر عبور جریان در بافت است و نه الکترود که اثر حرارتی را تولید می کند

کاربردهای تکنیک درمانی رادیو فرکانسی در زیبایی 

با استفاده از دستگاه رادیو فرکانسی در جهت لاغری، پوستی نرم تر و سفت تر که در پی آن سلولیت های بدن نیز کاهش پیدا می کند به ارمغان می آید.

کاربرد فناوری رادیو فرکانسی بدین شکل است که باعث می شود پوست سفت تر شود در حالی که سلول های چربی را برای داشتن پوستی نرم تر کاهش می دهد و به حداقل می رساند

درمان با رادیوفرکانسی در زیبایی پوست را به گونه ای محکم می کند که تا حد بسیار زیادی افتادگی پوست را جبران می کند و ترک های پوستی به خصوص بعد از زایمان را کاهش می دهد.

در روش استفاده از دستگاه رادیو فرکانسی برای زیبایی و لاغری، امواج باعث حل شدن سلول ها و محتوای چربی می شود و از طریق سیستم دفع، مواد زائد بدن کاهش پیدا می کند.

به بیانی دیگر با استفاده از این روش چربی بدن به آرامی در طول زمان  و درمان های مکرر ذوب خواهد شد.

معمولا در چندین ماه و حداقل در 4 ، 5 درمان بیمار به مطلوب خود خواهد رسید

هزینه خرید دستگاه رادیو فرکانسی

به طور معمول قیمت دستگا های رادیو فرکانسی یا RF بنابر درمان های موفقیت آمیزی که داشته است، جایگاه خوبی در بین سایر روش های درمانی حوزه فیزیوتراپی و زیبایی به دست آورده است که در این مقاله به طور خلاصه با آن آشنا شدید.

برای اطلاع از قیمت دستگاه های رادیو فرکانسی و ویژگی های آن می توانید با مشاوران تماس حاصل فرمایید.

محصولات شرکت مایکروتکنولوژی

شرکت مایکروتکنولوژی یک شرکت طراح و تولید کننده تجهیزات پزشکی در فیلد فیزیوتراپی می باشد که تا به امروز سعی داشته با بهترین کیفیت و قیمت خدمات خود را به فیزیوتراپیست های گرامی ارائه نماید که خوشبختانه با رضایت مندی مشتریان خود تا به امروز مواجه بوده است.

این شرکت مختخر است که با فیزیوتراپیست های زیادی در سراسر ایران همکاری نماید و همچنین بتواند با کیفیت خوب محصولات خود، دیگر دستگاه های مورد نیاز تجهیزات کلینیک فیزیوتراپی را تامین نماید.

برخی از همکاری های ما با همکاران فیزیوتراپیست به شرح ذیل می باش:

  • دکتر کسری کاظمی فیزیوتراپی ورزش در تهران
  • دکتر سهیل ایری فیزیوتراپپیست گنبد کاووس
  • دکتر امیر محمد بداغی فیزیوتراپی نسیم
  • خانه کشتی تهران
  • باشگاه استقلال
  • خانم دکتر مریم خوئینی ها پزشک طبی فیزیک
  • خانم دکتر مریم سعادتی فیزیوتراپی تسکین
  • آقای دکتر شعیب رضایی فیزیوتراپی تبسم
  • خانم دکتر ندا زکی پور فیزیوتراپیست مشهد مقدس
  • خانم دکتر سحر پاک فیزیوتراپی پاک

و همچنین همکاران عزیز دیگر 

محصولات شرکت مایکروتکنولوژی

  • لیزر پرتوان فیزیوتراپی
  • شاک ویو فیزیوتراپی
  • تکار فیزیوتراپی
  • اولتراسوند فیزیوتراپی

در تلاشیم تا با طراحی و تولید دستگاه های دیگر بتوانیم نیاز فیزیوتراپیست های گرامی را رفع نماییم.

برای خرید و کسب اطلاعات بیشتر می توانید با مشاوران ما از طریق لینک زیر ارتباط برقرار نمایید

https://zil.ink/micromedco

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی