شرکت مایکروتکنولوژی تولیدکننده دستگاه های فیزیوتراپی

شرکت مایکرو تکنولوژی یکی از بهترین تولید کننده های دستگاه های فیزیوتراپی در ایران می باشد و تولیدات این شرکت تا به امروز شامل: لیزر پرتوان، شاک ویو، تکار، اولتراسوند می باشد

شرکت مایکروتکنولوژی تولیدکننده دستگاه های فیزیوتراپی

شرکت مایکرو تکنولوژی یکی از بهترین تولید کننده های دستگاه های فیزیوتراپی در ایران می باشد و تولیدات این شرکت تا به امروز شامل: لیزر پرتوان، شاک ویو، تکار، اولتراسوند می باشد

شرکت مایکروتکنولوژی یکی از بهترین تولید کنندگان دستگاه های فیزیوتراپی در ایران می باشد که توانسته جایگاه خوبی در میان فیزیوتراپیست ها به دست آورد.

علاوه بر کیفیت بسیار بالای محصولات این شرکت، قیمت بسیار مناسب و مقرون به صرفه آن توجه فیزیوتراپیست های عزیز را جلب نموده است.

شرکت مایکروتکنولوژی تا به امروز مفتخر بوده است تا تولیدات خود را به فیزیوتراپیست های زیادی در سطح کشور عرضه نماید و از شاخص ترین و به نام ترین مراکزی که از دستگاه های این شرکت استفاده می نمایند می توان به خانه کشتی، باشگاه استقلال، فیزیوتراپی ورزش و... اشاره کرد.

در حال حاضر تولیدات این شرکت عبارتند از:
لیزر پرتوان
شاک ویو
تکار
اولتراسوند
استیمولاتور

تمامی دستگاه های شرکت مایکرو تکنولوژی دارای ضمانت 18 ماهه و 10 سال خدمات پس از فروش است. فیزیوتراپیست های عزیز می توانند برای بازدید و تست حضوری به دفتر فروش ما واقع در تهران میدان آژانتین - بخارست با هماهنگی قبلی مراجعه کنند.

شما عزیزان می توانید دستگاه های این شرکت را به صورت 1ساله بدون کارمزد خریداری کنید. همچنین خرید نقدی کلیه دستگاه ها شامل هدیه است. برای اطلاعات بیشتر در خصوص خرید دستگاه ها می توانید با شماره تلفن های مندرج و یا شبکه های اجتماعی با ما ارتباط برقرار نمایید.

  • ۰
  • ۰

شرکت مایکروتکنولوژی یک شرکت طراح و تولید کننده تجهیزات فیزیوتراپی در ایران می باشد که از سال 1397 فعالیت خود را به صورت رسمی آغاز نموده است و در این مدت کوتاه توانسته به نقطه قابل قبولی در عرصه طراحی و تولید دست پیدا کند و با رضایت از مشتریان خود، خدمتگذار جامعه فیزوتراپیست ها باشد.

از ابتدای فعالیت خود تا به امروز تمام تلاش مجموعه بر این بوده است تا همگام با آخرین تکنولوژی روز دنیا حرکت نماید تا بهترین و با کیفیت ترین محصول را تقدیم فیزیوتراپیست های عزیز نماید.

و برای رسیدن به این هدف از مهندسین و مشاورین باتجربه ای بهره جسته است تا کیفیت درمان بالا رود و سلامت جامعه ارتقا یابد. 

 

تیم مایکروتکنولوژی همواره سعی دارد با تولید دستگاه های با کیفیت و بـه روز، توانــایی رقــابت در بــازارهای جـــهانی را بیش افزایش دهد.

خدا را شاکر هستیم در مدت کوتاه فعالیت خود توانسته ایم رضایت مشتریان گرامی مان را جلب نمائیم و این بهترین و لذت بخش ترین بخش کار ما برای ادامه راه و ارتقا دستگاه هایمان می باشد.

شرکت مایکروتکنولوژی از ابتدای فعالیت خود تا به امروز با فیزیوتراپیست های عزیز و پرتلاش بسیاری در سراسر ایران و برخی از کشورهای آسیایی همچون عراق، افغانستان و عمان همکاری داشته است که برخی از آن ها عبارتند از:

  • کلینیک ورزش دکتر کاظمی
  • خانه کشتی تهران
  • کلینیک دکتر ایری در گنبد کاووس
  • باشگاه استقلال
  • کلینیک نسیم دکتر بداغی
  • کلینیک تبسم دکتر رضایی
  • و...

امور پشتیبانی

شرکت مهندسی پزشکی مایکروتکنولوژی در راستای خدمت رسانی به مشتریان خود پشتیبانی 24 ساعته را در نظر گرفته است تا به صورت آنلاین و پشتیبانی از راه دور انتظارات مشتریان خود را مرتفع سازد.

شرکت مایکروتکنولوژی در تلاش است با توسعه و بهبود خدمات پس از فروش، علاوه بر حفظ کیفیت همواره نیازهای مشتریان خود را در سطح عالی و شایسته ایشان رفع نماید.

 

تیم مایکروتکنولوژی

به منظور به کارگیری از تکنولوژی روز دنیا در تمامی محصولات خود و ارتقا روزافزون دستگاه ها و همچنین تولید محتوا، نیازمند افراد متخصصی در زمینه های الکترونیک، فیزیوتراپی، پزشکی، مکاترونیک، صنایع،گرافیک، کامپیوتر و... بوده ایم که خوشبختانه توانسته ایم یک تیم خبره و کاربلد و مسلط به رفع نیازهای مشتریان را گرد هم آوریم که متعهدانه در حال خدمت گذاری به شما عزیزان می باشند.

همچنین برای بالا بردن آگاهی خود و دانشجویان عزیز با همکاری فیزیوتراپیست های متعددی مقالات روز دنیا در خصوص کاربرد دستگاه های فیزیوتراپی مقالات معتبر و به روز در این  حوزه را در سایت خود قرار داده ایم که قابل دسترس برای همگان می باشد. 

 

تولیدات شرکت مایکروتکنولوژی

شرکت مایکروتکنولوژی تا به امروز توانسته با ارائه 4دستگاه مهم در فیزیوتراپی به عزیزان فیزیوتراپیست و پزشکا طب فیزیک و همچنین فیزیوتراپیست های دامپزشکی خدمت نماید.

البته در صدد هستیم با اضافه کردن دیگر تجهیزات فیزیوتراپی بتوانیم کلینیک های فیزیوتراپی را به طور کامل تجهیز نماییم

محصولات فعلی مایکروتکنولوژی با بهترین کیفیت عبارتند از:

دستگاه های لیزر پرتوان مایکروتکنولوژی

دستگاه های شاک ویو مایکروتکنولوژی

دستگها های تکار مایکروتکنولوژی 

دستگاه اولتراسوند مایکروتکنولوژی

 

برای اطلاعات بیشتر و خرید تجهیزات فیزیوتراپی مایکروتکنولوژی می توانید با مشاورین فروش ما از طریق لینک زیر در ارتباط باشید.

https://zil.ink/micromedco

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی