شرکت مایکروتکنولوژی تولیدکننده دستگاه های فیزیوتراپی

شرکت مایکرو تکنولوژی یکی از بهترین تولید کننده های دستگاه های فیزیوتراپی در ایران می باشد و تولیدات این شرکت تا به امروز شامل: لیزر پرتوان، شاک ویو، تکار، اولتراسوند می باشد

شرکت مایکروتکنولوژی تولیدکننده دستگاه های فیزیوتراپی

شرکت مایکرو تکنولوژی یکی از بهترین تولید کننده های دستگاه های فیزیوتراپی در ایران می باشد و تولیدات این شرکت تا به امروز شامل: لیزر پرتوان، شاک ویو، تکار، اولتراسوند می باشد

شرکت مایکروتکنولوژی یکی از بهترین تولید کنندگان دستگاه های فیزیوتراپی در ایران می باشد که توانسته جایگاه خوبی در میان فیزیوتراپیست ها به دست آورد.

علاوه بر کیفیت بسیار بالای محصولات این شرکت، قیمت بسیار مناسب و مقرون به صرفه آن توجه فیزیوتراپیست های عزیز را جلب نموده است.

شرکت مایکروتکنولوژی تا به امروز مفتخر بوده است تا تولیدات خود را به فیزیوتراپیست های زیادی در سطح کشور عرضه نماید و از شاخص ترین و به نام ترین مراکزی که از دستگاه های این شرکت استفاده می نمایند می توان به خانه کشتی، باشگاه استقلال، فیزیوتراپی ورزش و... اشاره کرد.

در حال حاضر تولیدات این شرکت عبارتند از:
لیزر پرتوان
شاک ویو
تکار
اولتراسوند
استیمولاتور

تمامی دستگاه های شرکت مایکرو تکنولوژی دارای ضمانت 18 ماهه و 10 سال خدمات پس از فروش است. فیزیوتراپیست های عزیز می توانند برای بازدید و تست حضوری به دفتر فروش ما واقع در تهران میدان آژانتین - بخارست با هماهنگی قبلی مراجعه کنند.

شما عزیزان می توانید دستگاه های این شرکت را به صورت 1ساله بدون کارمزد خریداری کنید. همچنین خرید نقدی کلیه دستگاه ها شامل هدیه است. برای اطلاعات بیشتر در خصوص خرید دستگاه ها می توانید با شماره تلفن های مندرج و یا شبکه های اجتماعی با ما ارتباط برقرار نمایید.

  • ۰
  • ۰

 

دیسک های نخاعی انسان باعث ثبات قسمت های مفصلی ستون فقرات می گردد و سبب ایجاد دامنه حرکتی وسیعی از گردن تا کمر می شود

دیسک های ستون فقرات با ایمنی بالا دربخش فوقانی و زیرین مهره ها متصل شده اند

ولی با این حال زمانی که دیسک ها شروع به از دست دادن قدرت می کنند، در زمان حرکت دادن، با درد زیاد و علائم ناتوان کننده دیگری همراه می شود.

در مجموع درد دیسک کمر و گردن از مشکلاتی است که افراد زیادی به آن دچار می شوند و همواره به دنبال داروهای مسکن و روش های غیر تهاجمی هستند تا مجلور به جراحی نشوند.

خوشبختانه با پیشرفت تکنولوژی یکی از روش های درمانی حال حاضر که به میزان زیادی هم تاثیر گذار است استفاده از دستگاه لیزر پرتوان فیزیوتراپی می باشد..

در ادامه مقاله با ما همراه باشید.

 

 

دلیل ایجاد دیسک گردن

دیسک گردن و کمر که درد طاقت فرسایی دارد می تواند علل گوناگونی مثل پارگی و فتق دیسک، استرس و فشار به ناحیه ی مربوطه و یا با افزایش سن که میزان آسیب پذیری دیسک را بالا می برد داشته باشد

البته به جز این موارد؛ ورزش ها و تمارین خاص یا اشتباه، رژیم غذایی نا مناسب، شرایط روحی نامناسب، وضعیت بد استخوان ها در ناحیه گردن و کمر ریسک ابتلا به این بیماری را افزایش می دهد.

 

نشانه های دیسک گردن و کمر کدام است؟

وقتی بیمار با مشکل دیسک گردن مواجه می شود، درد در گردن، شانه و بازو انتشار پیدا می کند. همچنین وقتی دیسک ها در قسمت پایین ستون فقرات دچار آسیب میشود و خراب می شوند ، منجر به درد دیسک کمر و پاها می شود و با علائم دیگری مثل اسپاسم عضلات و بی حسی و ضعف همراه خواهد بود.

در برخی به حدی است که فرد با عطسه و سرفه کردن و یا خم شدن توانایی و تحمل خود را از دست می دهد.

همچنین برخی بیماران علائمی مثل سردرد، خستگی و فکر مه آلود را نیز تجربه می کنند.

 

متدهای درمانی دیسک گردن

فیزیوتراپیست با چکاپ بیمار و تشخیص علت ایجاد درد و دیسک گردن یک روش درمانی مناسب را تعیین کرده و دوره درمانی را شروع می کند که برخی از آن ها می تواند به شکل زیر باشد:

  • کشش و فاصله انداختن میان سطوح مفصلی گردن
  • اصلاح فرم نشستن
  • گرما و سرما دادن به نقطه درد
  • ماساژ
  • تحرک مفصل
  • سایر روش های درمانی گردن

استفاده از روش های درمانی سلولی و با استفاده از دستگاه های مخصوص فیزیوتراپی مثل ( تکار فیزیوتراپی ، شاک ویو فیزیوتراپی و لیزر پرتوان) از راه کارهای دیگری است که فیزیوتراپیست ها از آن استفاده می کنند

 

لیزر تراپی دیسک گردن

لیزر تراپی دیسک گردن بدین شکل است که در حین انجام این کار، لیزر به طور مستقیم بر روی ناحیه درد با فاصله بسیار کمی تابانده می شود، با این کار التهاب به شکل داخلی کاهش پیدا می کند و باعث افزایش جریان خونرسانی می شود و در نتیجه فشار دیسک کاهش پیدا می کند و روند بهبودی تسریع پیدا می کند.

در طول لیزر تراپی دیسک گردن ممکن است بیمار به دلیل وجود مادون قرمز احساس گرما داشته باشد. هر جلسه لیزر تراپی دیسک گردن تقریبا بین 5 تا 20 دقیقه به طول می انجامد و بسیاری از بیماران پس از 3 تا 5 جلسه، تغییرات بهبودی را به طور مشخصی احساس می کنند که البته به عقیده بسیاری از فیزیوتراپیست ها بایستی هر بیمار 10 جلسه درمانی خود را تکمیل کند

 

عوارض لیزر تراپی دیسک گردن

لیزر تراپی دیسک گردن یک روش غیر تهاجمی و کم خطر می باشد ولی ممکن است در موارد بسیار نادری با عوارض زیر همراه باشد:

  • قرمزی پوست
  • ورم و خارش نقطه درمان
  • تغییر رنگ پوست
  • زخم
  • جوش

آیا لیزر درمانی دیسک گردن به همه افراد کمک می کند؟

 

برای اینکه بدانید لیزر تراپی دیسک گردن برای شما مناسب است یا خیر به پرسش ای زیر جواب دهید؟

  1. آیا درد گردن در سبک زندگی شما تاثیر گذار بوده است؟
  2. آیا التهاب ناحیه گردن شما را آزار می دهد؟
  3. آیا در ناحیه گردن درد مزمن دارید؟
  4. آیا به دلیل درد گردن از دارو استفاده می کنید و به شما روش جراحی پیشنهاد شده است؟
  5. آیا به بیماری های زیر مبتلا هستید؟

 

اگر پاسخ تان به هر کدام از این سوالات مثبت است به احتمال قوی لیزر تراپی دیسک گردن برای شما روش مناسبی خواهد بود.

برای بررسی و درمان دیسک گردن به پزشک متخصص مراجعه کنید تا هرچه سریع تر درمان خود را شروع کنید.

 

شرکت مهندسی پزشکی مایکروتکنولوژی

ارتباط با ما

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی